РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ

У 2017 році 29 випускників 11-го класу здавали ДПА з української мови(ЗНО), історії України або математики (ЗНО) та третього предмету за вибором (ЗНО). ДПА здавали всі учні. Звільнених не було.

Порівнюючи результати державної підсумкової атестації 11-х класів (у формі ЗНО) з річними оцінками з предметів бачимо наступне:

№ з/п Предмет Загальна кількість учнів 11 (12)-х класів Кількість учнів 11 (12)-х класів, які складали ДПА Рівень навчальних досягнеь учнів (кількісні показники) ДПА (ЗНО)/Річні з предмету
початковий середній достатній високий
1 Українська мова 29 29 1/0 13/6 12/17 3/6
2 Математика 29 14 1/0 5/7 8/7 0/0
Історія України 29 18 0/0 11/8 4/8 3/2
3 Іноземна мова (англійська) 29 13 3/0 5/2 4/5 1/5
4 Біологія 29 9 0/0 6/0 3/4 0/5
3 Географія 29 4 0/ 2 2 0

Якість засвоєння змісту предмета за результатами ДПА(ЗНО) та річні оцінки з предметів складають:

Предмет ДПА (ЗНО) РІЧНІ
Українська мова 51,7% 79,3%
Математика 57,1% 50,0%
Історія України 38,9% 55,6%
Іноземна мова (англійська) 38,5% 76,9%
Біологія 33,3% 100,0%
Географія 50,0% 50,0%

Результати ЗНО

з української мови і літератури

ЗНЗ Кількість осіб, які брали участь у тестуванні % учасників, які
не подолали поріг отримали відповідний результат за шкалою 100-200 балів
[100;120) [120;140) [140;160) [160;180) [180;200]
142 29 3,45 24,14 24,14 24,14 24,14 0

Результати ЗНО з математики

ЗНЗ Кількість осіб, які брали участь у тестуванні % учасників, які
не подолали поріг отримали відповідний результат за шкалою 100-200 балів
[100;120) [120;140) [140;160) [160;180) [180;200]
142 15 13,33 13,33 20 40 13,33 0

Результати ЗНО з історії україни

ЗНЗ Кількість осіб, які брали участь у тестуванні % учасників, які
не подолали поріг отримали відповідний результат за шкалою 100-200 балів
[100;120) [120;140) [140;160) [160;180) [180;200]
142 19 10,53 26,32 31,58 15,79 15,79 0

Результати ЗНО з англійської мови

ЗНЗ Кількість осіб, які брали участь у тестуванні % учасників, які
не подолали поріг отримали відповідний результат за шкалою 100-200 балів
[100;120) [120;140) [140;160) [160;180) [180;200]
142 17 17,65 29,41 23,53 11,76 11,76 5,88

Результати ЗНО з фізики

ЗНЗ Кількість осіб, які брали участь у тестуванні % учасників, які
не подолали поріг отримали відповідний результат за шкалою 100-200 балів
[100;120) [120;140) [140;160) [160;180) [180;200]
142 2 0 100 0 0 0 0

Результати ЗНО з хімії

ЗНЗ Кількість осіб, які брали участь у тестуванні % учасників, які
не подолали поріг отримали відповідний результат за шкалою 100-200 балів
[100;120) [120;140) [140;160) [160;180) [180;200]
142 1 0 0 0 100 0 0

Результати ЗНО з біології

ЗНЗ Кількість осіб, які брали участь у тестуванні % учасників, які
не подолали поріг отримали відповідний результат за шкалою 100-200 балів
[100;120) [120;140) [140;160) [160;180) [180;200]
142 11 0 54,55 9,09 18,18 18,18 0

Результати ЗНО з географії

ЗНЗ Кількість осіб, які брали участь у тестуванні % учасників, які
не подолали поріг отримали відповідний результат за шкалою 100-200 балів
[100;120) [120;140) [140;160) [160;180) [180;200]
142 5 0 20 40 20 20 0

У 9 класах навчалося 52 учні, державну підсумкову атестацію здавали 51 учень. Звільнено від проходження ДПА – 1 учня за станом здоров’я.

Результати державної підсумкової атестації в 9 класах наступні:

Навчальний предмет Кількість учнів 9-х класів (за мережею) Всього звільнено учнів 9-х класів Кількість учнів 9-х класів, які складали ДПА Рівень навчальних досягнень учнів (кількісні показники з урахуванням учнів, яким зараховано результати олімпіад, МАН)
початковий середній достатній високий
Українська мова 52 1 51 0 8 28 15
Математика 52 1 51 0 24 23 4
Іноземна мова (англійська) 52 1 51 0 6 29 16

З української мови (диктант) – на початковому рівні – немає, на середньому рівні - 8 учнів 15,7 % (минулого року 25,9 %), на достатньому рівні - 28 учнів 54,9 % (минулого року 51,9%), на високому 15 –29,4 % (минулого року 22,2%). Якість засвоєння змісту предмета складає 84,3 %, шо на 10,2% краще ніж у минулому році (74,1%).

З математики – 4учні склали ДПА на високому рівні – 7,8 % (минулого року 25,9%), 23 учнів – на достатньому рівні – 45,1 % (минулого року 24,1%), 24 учнів – на середньому рівні – 47,1% (50,0 %), на початковому рівні немає. Якість засвоєння змісту предмета –52,9%, що на 2,9% вище ніж у минулому році (50,0%).

З англійської мови: 16 учнів на високому рівні – 31,4% (минулого року 38,9%), 29 учнів – на достатньому –56,9% (минулого року 44,4%), на середньому 6 учнів –11,8% (минулого року 16,7%), на початковому рівні -немає. Якість засвоєння змісту предмета –88,3% (у минулому році 83,3%), що на 5,0% вище ніж у минулому році.

Кiлькiсть переглядiв: 171

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.